Ok, waar begin ik aan? - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolien Oomens - WaarBenJij.nu Ok, waar begin ik aan? - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolien Oomens - WaarBenJij.nu

Ok, waar begin ik aan?

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

31 Augustus 2014 | Nederland, Breda

Dit hele avontuur begon met een langgekoesterde wens van mij die ik als kleine meid al had: de wereld gaan verkennen. En nu, pakweg 12 jaar later, aan de vooravond van dit grote avontuur, begint de stress ons meester te worden. O jee, waar begin ik aan! Niet geheel onlogisch natuurlijk, een jaar samen de wereld rond trekken is een hele stap. Maar bovenal: wat heb ik er ontzettend veel zin in! Een jaar vrijheid, mooie dingen zien en beleven, en wat minder mooie dingen zien en beleven. Dit wordt een grote life-changing-experience en via deze reisverslagen wil ik jullie op de hoogte houden van alle avonturen die we beleven.

Nu ga ik maar weer eens verder met puzzelen hoe alle spullen in mijn backpack gaan passen... Want ja,voor zo'n lange tijd is dat vreselijk lastig! ;)

  • 01 September 2014 - 01:37

    Jolijn:

    Succes Jolien!!!
    En nog belangrijker; heeeel veeel plezier!!!
    Pluk de dag!
    Ik ben super benieuwd naar al je verhalen, en wie weet zien we elkaar Down Under.
    Zou leuk zijn ;)

    Liefs,
    Jolijn

  • 01 September 2014 - 08:59

    Nicole:

    Succes jolien en Tom, en geniet ervan
    Liefs

  • 01 September 2014 - 10:01

    Roland Oomens:

    Succes lieverd ! xx

  • 01 September 2014 - 11:09

    Mario:

    Heel veel plezier jolien en thom, geniet met volle teugen!!! Be safe! Enjoy.

    Groetjes Mario

  • 01 September 2014 - 13:02

    Wilma:

    En een rugzak inpakken voor 1Jaar valt niet mee,samen met moeders zware keuzes maken .Wat moet eruit????Eindelijk gaat het gebeuren en zal de stress niet meer overheersen Alles komt goed schatje !!! xx

  • 02 September 2014 - 10:07

    Lara:

    Jolien en thom heeeeeel veeeel plezier!!!!

  • 02 September 2014 - 16:10

    Laura:

    Lieve Jolien en Thom, een heeeeeele goede reis richting Argentinië!! Maak er een prachtige opening van! Dikke knuffels vanuit Maleisië!

  • 05 September 2014 - 15:26

    Opa En Oma Govers:

    Mooie en leerzame tijd. Hopelijk gaat alles goed en horen we snel iets van jullie.

  • 09 September 2014 - 16:22

    Nettie:

    Hoi wereld verkenners
    Heef veel plezier, ga er lekker samen van genieten, laat ons in Nederland ook een stukje mee genieten.
    Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

A DREAM CAME TRUE: TRIP AROUND THE WORLD!

Actief sinds 21 Juni 2010
Verslag gelezen: 788
Totaal aantal bezoekers 42607

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 01 September 2015

Trip around the world

01 Juli 2012 - 15 Augustus 2012

Nepal & Thailand

10 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Rondreis INDIA 2010

Landen bezocht: