Mijn reisstatus: Ik vertrek over 3 dagen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolien Oomens - WaarBenJij.nu Mijn reisstatus: Ik vertrek over 3 dagen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolien Oomens - WaarBenJij.nu

Mijn reisstatus: Ik vertrek over 3 dagen

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

28 Juni 2012 | Nederland, Breda

Oei het komt nu ineens wel erg dichtbij, de zenuwen beginnen steeds meer tevoorschijn te komen in mijn buik.. Over minder dan 3 dagen stap ik samen met Marissa in het vliegtuig om te beginnen aan ons grote avontuur! Maandagochtend landen we in Kathmandu, na een lange tocht, dus we zullen dan niet veel meer waard zijn. We beginnen ons avontuur met eerst een week oriëntatieweek met de andere vrijwilligers, om vervolgens naar ons project Joining Hands gebracht te worden in Panauti. We gaan daar in een weeshuis vrijwilligerswerk doen. Ik ben erg benieuwd hoe dat zal zijn en wat we daar kunnen doen, ik laat me verassen! Tijdens onze hele verblijf in Nepal verblijven we bij een gastgezin. Met het vrijwilligerswerk logeren we bij de directeur van het weeshuis en zijn familie. Het schijnt dat we vanuit daar een mooi uizicht hebben over de Himalaya dus ik ben benieuwd!

Na Nepal vliegen we 31 juli naar Bangkok om daar nog 2 weken te genieten van zon, zee, strand, feestjes en mooie steden. We gaan rondreizen in Thailand en hebben tot nu toe alleen Bangkok en de beruchte/befaamde Full Moon Party vaststaan, dus de rest blijft nog even opstaan!

Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen :)

Liefs

  • 28 Juni 2012 - 13:18

    Roland Oomens:

    Ja tof meid, ben ook een beetje zenuwachtig haha...

  • 30 Juni 2012 - 11:16

    Wilma:

    Hoi meissie,een geweldig mooie reis zit er aan te komen.Ga ervan genieten samen met Marissa,maar jullie tweetjes vullen elkaar goed aan dus dat gaat helemaal goed komen!!
    En dan weer met een mooie ervaring veilig thuiskomen XXXX mammie

  • 02 Juli 2012 - 10:25

    Bert-Jan:

    Ben je er al ???
    Goed onthouden he: Genieten met een grote (en ook zachte) G !

  • 03 Juli 2012 - 08:14

    Maaike:

    Veeeet! Ben benieuwd hoe het vliegen is gegaan.. en hoe het er allemaal uitziet,tell me more!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Jolien

A DREAM CAME TRUE: TRIP AROUND THE WORLD!

Actief sinds 21 Juni 2010
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 42623

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 01 September 2015

Trip around the world

01 Juli 2012 - 15 Augustus 2012

Nepal & Thailand

10 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Rondreis INDIA 2010

Landen bezocht: